Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

9 факторів on-page SEO, які не можна ігнорувати

15.01.2024
900

Автор статті — Кріс Гайнс.

Google розглядає різні on-page фактори, щоб вирішити, яке місце сторінка займе в результатах пошуку.

Правильне налаштування цих факторів призводить до підвищення рейтингу, збільшення видимості та збільшення органічного трафіку на ваш сайт — тому вони варті уваги.

Розглянемо топові фактори on-page SEO, які допоможуть вам піднятися по рейтингу.

1. Релевантність контенту сторінок

Релевантність контенту важливіша, ніж будь-коли. Вам потрібно створити такий контент, щоб він давав вашим відвідувачам відповіді та інформацію, яку вони шукають.

Наприклад, дивлячись на верхні результати для «лосось в аерогрилі», можна зрозуміти, що шукачі хочуть рецепт. Отже, щоб зайняти якомога краще місце в рейтингу за цією ключовою фразою, рецепт — саме те, що ви маєте дати шукачам. Якщо ви пишете про плюси і мінуси аерогрилю для лосося, за рейтинг доведеться боротися, атже це не те, що люди запитують.

Корисна стаття англійською на цю тему: Пошуковий запит в SEO: Що це та як оптимізуватися 

2. Актуальність контенту

Підтримання актуальності контенту — це необхідність. Відвідувачі сайту очікують, що ваш контент буде доречним та сучасним і забезпечить хороший користувальницький досвід. Інакше у вас виникнуть проблеми.

Оновлюйте застарілу інформацію та задовольняйте пошуковий намір відвідувачів, надавши їм всю необхідну їм інформацію.

Корисна стаття англійською на цю тему: Оновлення контенту: Покрокова стратегія (з досвіду 50+ оновлених постів)

3. Теги заголовків на сторінці сайту

Тег заголовку — це HTML-елемент, який вказує на назву веб-сторінки. Хороший тег заголовка допоможе відвідувачам (і Google) зрозуміти, про що сторінка.

Теги заголовків відображаються в пошукових системах, таких як Google, поряд з мета-описом сторінки. Вони, як правило, є однією з перших речей, які відвідувачі бачать при перегляді результатів пошуку.

Корисна стаття англійською на цю тему: Як створити ідеальний SEO тег заголовку за 4 кроки

4. URL сторінки сайту

URL (uniform resource locator) — простими словами, це адреса вебсайту. Більшість веб-браузерів відображатимуть URL-адресу в адресному рядку під час відвідування сайту.

Коли справа доходить до SEO, є невеликі оптимізації, які ви можете зробити для ваших URL-адрес, щоб зробити їх більш читабельними для пошукових систем.

Корисна стаття англійською на цю тему: Як створити SEO-Friendly URL-адреси

5. Мета-опис сторінки

Мета-опис — це атрибут HTML, який описує сторінку. Вони відображаються пошуковими системами, такими як Google, у результатах пошуку поряд з тегом заголовка, щоб забезпечити контекст сторінки.

Корисна стаття англійською на цю тему: Як створити ідеальний мета-опис

6. Внутрішня перелінковка сторінок сайту

Внутрішнє посилання — це гіперпосилання, яке веде до інших цільових сторінок в межах одного сайту. Вони корисні для SEO, оскільки можуть допомогти відображати важливий контент на сайті для пошукових систем. 

Корисна стаття англійською на цю тему: Практичний гайд по внутрішній перелінковці для SEO

7. Мікророзмітка Schema

Мікророзмітка допомагає пошуковим системам, таким як Google, більш детально розуміти інформацію на сторінці.

Google використовує мікророзмітку, щоб показати розширені сніпети — візуально розширені результати пошуку. Для певних ніш, таких як рецепти, потрібно використовувати мікророзмітку, оскільки відвідувачі схильні до візуальних результатів для цього типу контенту.

Корисна стаття англійською на цю тему: Мікророзмітка Schema: Що це та як її реалізувати

8. Зображення на сторінці сайту

Важливо оптимізувати зображення з урахуванням SEO. Alt текст, підписи, вибір найкращого типу файлу та відповідний розмір зображень — це лише деякі з речей, які потрібно враховувати під час додавання зображень на ваш сайт.

Корисна стаття англійською на цю тему: SEO зображення: 12 практичних порад

9. E-E-A-T

E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness) — це концепція, яка використовується для оцінки систем ранжування Google. Це непрямий фактор ранжування, але Google любить контент з надійних джерел, які мають досвід з перших рук про тему, яку вони освітлюють.

Корисна стаття англійською на цю тему: E-E-A-T — це нова E-A-T. Що нове “E” означає для SEO

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту