December 2020 Core Update від Google: спостереження й перші висновки

28.12.2020
1965

З початку осені багато seo-фахівців, зауважуючи істотні зміни у видачі або на своїх проєктах, щоразу припускали, що от він черговий апдейт Google.

3 грудня спочатку Danny Sullivan, а потім і в офіційному твітері пошуку google з'явилося повідомлення пошукова система почала викочувати оновлення основного алгоритму. Офіційна назва December 2020 Core Update.

Тривалість відновлення склала цього разу 13 днів (з 3 по 16 грудня).

За цей період було декілька відчутних струсів видачі пошуку. На проєктах наших замовників ці зміни були помічені 4 і 10 грудня.

Зміни трафіку під час запуску оновлення December 2020 Core Update від Google

Як говорять фахівці Google і що зауважуємо ми, навіть після завершення оновлення основного алгоритму протягом декількох тижнів пошукова видача усе ще зазнає змін. Цього разу ми вже готові показати, як на сайтах наших замовників позначилися внесені зміни й що спрацювало найкраще.

Кому повезло під час апдейта Google у грудні 2020?

І так, якщо говорити про ніші, то відчутні зміни ми спостерігаємо в наступних сферах:

  • медицина;
  • сайти в сфері B2B;
  • проєкти по навчанню;
  • e-commerce;
  • автомобільна тематика.

Але це не повний список, тому що з дуже різних ніш є сайти, які виграли.

Для більшої наочності того, що одержали проєкти наших замовників у розрізі конкретних сайтів, пропоную ознайомитися з даними в таблиці нижче.

Тут я зібрала:

  • динаміку змін органічного трафіка після апдейта у порівнянні з періодом до. Дані бралися за тиждень, для об'єктивності, тому що представлені різні сайти, частина з яких на вихідні завжди має спад;
  • динаміку трафіка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Це дозволить оцінити вплив сезонних коливань. Іншими словами, результати апдейта будуть оцінені більш об'єктивно.

З метою дотримання конфіденційності інформації про наших замовників, замість адрес сайтів, будуть прописані ніші й географічна приналежність.

Сайт (тематика+регіон) Динаміка тижнева після апдейта (у порівнянні із попереднім періодом) Динаміка в порівнянні з попереднім роком
СТО в Одесі +21% +276%
Пластичний хірург у Запоріжжі +103% +468%
Медичний центр у Львові +51% +113%
Інтернет-магазин меблів (Одеса) +20% +34%
Сантехнічні послуги в Одесі +165% +347%
Стоматологія в Дніпрі +56% +441%
Навчання й імміграція в ЄС +27% -15%
Типографія (Київ, Україна) +15% +44%
Цілорічний готель у Карпатах +63% +50%

 

Ось такий приблизно вигляд має трафік тих, що виграли:

Результат робіт по просуванню сайту зі Справой після апдейта гугл 2020
Результат seo після апдейту гугл 2020

 

Але є й ті, хто недопрацював, за що був “покараний” Google-ом. Таких проєктів у нас менше 3%.

Приклад негативного впливу апдейта гугла має такий вигляд:

Негативний результат апдейта гугла в грудні 2020

Тематика: Юриспруденція

Результат: -12% в обсягах тижневого органічного трафіка

План робіт для них у нас визначений наступними кроками:

  • за кожним конкретним випадком окремо проаналізувати й зрозуміти, що стало основними й додатковими факторами негативного впливу відновлення. У допомогу нам будуть ті проєкти, які виросли;
  • скласти план робіт з виправлення й доробок;
  • збір усієї необхідної інформації;
  • впровадження всіх необхідних змін.

Які фактори сприяли росту сайтів під час апдейта Google?

Мабуть, головні питання що ж спрацювало найкраще, що масштабувати на інших проєктах активніше, яким факторам приділяти увагу в першу чергу.

І тут не скажу нічого нового, про що ще не говорила, обговорюючи тренди 2021.

Ось основне, що має відображення в результатах апдейта December 2020 Core Update:

  • Адаптивна версія сайту. Кілька наших проєктів, які цього року замінили сайти на адаптивні, у яких і так спостерігалося зростання, з апдейтом одержали додаткові +30-50% в обсягах органічного трафіка.
  • Фактори E-A-T. Особлива увага на те, що пишете на сайтах; хто є офлайн-забезпеченням діяльності бізнесу, який представляє сайт (люди, ваші експерти); як давно ви перевіряли актуальність наданої інформації на сайті. Це все потрібно тримати на контролі, недостатньо раз зробити й забути.
  • Поведінковий фактор (зовнішній і внутрішній). Зручний сайт це завершальний фактор у трійці лідерів, які спрацювали. Який би корисний не був ваш сайт, якщо він незручний користувач піде, так і не зробивши цільову дію (внутрішній фактор). А значить, повернеться назад у пошук (зовнішній фактор).

Ми чекали апдейт. Ми задоволені результатами. І готові масштабувати свої результати на ваші проєкти.

Автор
Тетяна Жевега

Head of SEO at Sprava Agency

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту