+38(067)653-72-39
Blog

7 швидких способів збільшити органічний трафік

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
30.01.2024
SEO
12 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Автор статті — Матеуш Макосевіч, дослідник маркетингу та педагог в Ahrefs.

У довгостроковій перспективі спосіб збільшення органічного трафіку такий: створюйте більше контенту про речі, які люди шукають та будуйте репутацію (лінкбілдінг). Проблема в тому, що на це потрібен час.

Якщо ви хочете отримати більше органічного трафіку швидко, потрібно дістати максимум з того, що у вас вже є. Наступні сім тактик покажуть вам, як це зробити.

1. Оновіть сторінки сайту із застарілою інформацією

Люди завжди потребуватимуть актуальну інформацію по цікавій їм темі. Отже, сторінки потрібно періодично оновлювати, інакше з часом ви втратите трафік та рейтинги. Google буде ранжувати сторінки з більш свіжим контентом вище за ваші.

З іншого боку, цей трафік зазвичай легко повернути. Все, що вам потрібно зробити, це замінити старе на нове і видалити будь-які неактуальні факти.

Наприклад, люди, які шукають статистику галузі, не хочуть застарілих фактів. Ось чому наші пости з галузевої статистики зазвичай отримують приріст трафіку при кожному оновленні. І на цю роботу йде менше ніж день, щоб переглянути статистику і замінити за необхідності.

Поліпшення трафіку після оновлення статті

Пошук контенту з найбільшою втратою трафіку

Ось як знайти сторінки з найбільшим спадом трафіку за останні шість місяців в Ahrefs:

  • Відкрийте Site Explorer та введіть ваш домен.
  • Перейдіть до звіту Top pages.
  • Встановіть фільтр Traffic на показник Declined.
  • Оберіть останні 6 місяців та відсортуйте показник Traffic Change від високого до нижчого.

Тут ви можете переглянути список тем, де шукачі очікують свіжої інформації та оновити їх. Ця сторінка займає топову позицію в Google і є хорошим прикладом тому, що шукачам байдуже, що інші шукали у 2021 році. Вони хочуть знати, що популярно сьогодні.

2. Перенаправлення мертвих сторінок сайту зі зворотними посиланнями

Мертві сторінки — це ті, які більше не існують на вашому сайті. Якщо у них є зворотні посилання, це величезна втрата ваги посилань.

Зазвичай зворотні посилання важко і довго отримати. Зрештою, вони є одним з найпотужніших факторів ранжування. Але з наступною технікою ви матимете контроль над зворотніми посиланнями — так що ви можете швидко бустити SEO.

  • Перейдіть до Ahrefs’s Site Explorer та введіть ваш домен.
  • Натисніть на звіт Best by links.
  • Додайте фільтр 404.

Далі перенаправте ці помилкові сторінки на відповідні живі сторінки на вашому сайті. Якщо сторінка була видалена випадково, відновіть її. Весь процес відбувається так.

Шукаємо мертві сторінки зі зворотними посиланнями

3. Просувайте сторінки сайту з внутрішніми посиланнями

Внутрішня перелінковка — це посилання на інші сторінки в межах одного домену. 

Одна з головних ролей таких посилань в SEO-оптимізації полягає в тому, що вони підтримують PageRank. Це означає, що ви можете використовувати внутрішні посилання, щоб просувати сторінки вашого сайту.

Наприклад, ми посилаємось з нашого безкоштовного інструменту перевірки зворотних посилань backlink checker на деякі наші статті про лінкбілдінг з метою підвищення їх рейтингу.

Ключем до цієї роботи є посилання між відповідними сторінками. Ahrefs Site Audit визначає їх автоматично:

  • Перейдіть до Site Audit та виберіть потрібний сайт.
  • Відкрийте інструмент Internal link opportunities.

Особливу увагу приділяйте стовпчикам початкової сторінки, контексту ключових слів та цільової сторінки. Вони покажуть, з якої та на яку сторінку посилатися, і де на сторінці додати посилання.

Як боротися з битими посиланнями

Приклад внутрішніх посилань

Наприклад, ось кілька відповідних внутрішніх посилань з нашого списку статистики SEO, які ми можемо додати.

4. Розширені сніпети для збільшення органічного трафіку

Розширений сніпет

Розширений сніпет надає стислу відповідь на запит шукача. Приклад.

Як потрапити в сніпет за ключовими словами

Це короткий шлях до самого верху, оскільки Google розміщує сніпети поверх інших результатів.

Найбільші шанси потрапити в сніпет за ключовими словами, за якими ви маєте рейтинг 2-8. Ось як їх знайти:

  • Перейдіть до Ahrefs Site Explorer та введіть домен.
  • Відкрийте звіт Organic keywords.
  • Налаштуйте фільтр Position — 2-8 та SERP features — where the target doesn’t rank.
  • Відсортуйте результати за Volume від вищого до нижчого значення.

Потрапити до сніпету можливо за допомогою надання більш корисної інформації, ніж та, що вже ранжується: свіжі дані, більш точна відповідь, більш повне визначення терміну, тощо.

5. Найміть перекладача для вашого контенту сайту

Люди шукають контент в Google рідною мовою — навіть якщо пошук ведеться англійською. Google знає про це і використовує локацію та мову шукача для персоналізації результатів.

Наприклад, коли я шукаю «link building», я отримую результати польською мовою. Це тому, що Google знає, що я в Польщі.

Шукаєте можливості використання вибраних фрагментів в Ahrefs

Попри те, що ми маємо гід по лінкбілдінгу, Google не показує його для мене, тому що він англійською мовою. Перекладаючи його на інші мови, ми могли б поліпшити його охоплення і отримати більше органічного трафіку.

Що ми і зробили для багатьох постів у нашому англомовному блозі.

Приклад локалізованої пошукової видачі

Наприклад, іспанський переклад нашого поста про партнерський маркетинг приносить приблизно 8K органічних відвідувань щомісяця.

Якщо ви бажаєте слідувати нашому прикладу, найкращий спосіб почати — це перекласти контент, що приносить кращі результати. Ідея полягає в тому, що якщо люди шукають тему на одній мові, ймовірно, є люди, які шукають її на інших мовах.

Ось як знайти найпопулярніші сторінки в органічному пошуку:

  • Введіть домен в Ahrefs Site Explorer
  • Перейдіть до звіту Top Pages

Як знайти найпопулярніші сторінки в органічному пошуку

Як в ChatGTP перекласти ключове слово

Потім ви можете запитати ChatGPT, як хтось, хто говорить іншою мовою, може шукати тему.

Тут ви можете змоделювати локальний пошук теми в Google за допомогою Ahrefs SEO Toolbar і побачити орієнтовний трафік на найпопулярніші сторінки. Так ви зрозумієте, скільки приблизно тема матиме потенціального трафіку цією мовою.

Наприклад, топовий пост про безкоштовні інструменти дослідження ключових слів французькою мовою отримує приблизно 714 органічних щомісячних візитів з Франції.

Знайдіть потенціал трафіку для ключового слова іншою мовою за допомогою Ahrefs SEO

6. Пишіть кращі заголовки для популярних сторінок за допомогою ChatGPT

Якщо ви зробите ваші заголовки більш привабливими для шукачів, то отримаєте більше кліків, навіть якщо ваш рейтинг залишається незмінним.

За допомогою цієї техніки ви побачите підйом контенту, який вже приносить вам трафік. Ви можете знайти ці сторінки в звіті Top Pages в Ahrefs Site Explorer або Google Search Console.

Органічний трафік до нашого списку безкоштовних інструментів для дослідження ключових слів

В нашому випадку, список безкоштовних інструментів дослідження ключових слів отримує найбільший трафік.

Ось наш поточний заголовок цього поста: «The 9 Best Free Keyword Research Tools».

Подивімось, чи може ChatGPT придумати щось цікавіше і привабливіше. Ось запит, який я використовую:

Надай мені 10 варіантів цікавіших і привабливіших варіантів для цього заголовку: «[поточна назва]». Дотримуйся довжини до 70 символів. Згадай ключове слово «[цільове ключове слово]» в кожному з них.

Органічний трафік до нашого списку безкоштовних інструментів для дослідження ключових слів

Мені не все подобається, проте «Boost SEO for Free: 9 Essential Free Keyword Research Tools» звучить трохи краще за поточну назву. Можливо варто спробувати змінити її та моніторити кліки.

7. Використовуйте мікророзмітку Schema для більшої видимості

Використовуйте мікророзмітку Schema для показу розширених результатів

Мікророзмітка Schema — це код, який допомагає Google зрозуміти інформацію на сторінці, яка може бути використана для показу розширених результатів (також відомих як розширені сніпети).

Як бачите вище, результати з schema є більш візуально переконливими, і через це часто заробляють більше кліків.

ПРИМІТКА. Мікророзмітка не є фактором ранжування. Ідея полягає в тому, щоб отримати більше кліків на сторінки, які вже ранжуються.

Є в основному два способи додавання мікророзмітки на ваші сторінки:

  • Використовуйте CMS або плагін. Просто заповніть необхідну інформацію і він сам додасть код для вас.
  • Скористайтесь генератором schema markup. Їх дуже багато, просто загугліть їх і оберіть, що вам сподобається. Перевага тут полягає в тому, що ви, ймовірно, зможете краще налаштувати мікророзмітку, ніж у першому варіанті. Недоліком є те, що ви повинні додати код самостійно.

У будь-якому випадку, завжди краще перевірити свій код. І знову тут є два варіанти:

  • Скористайтесь Google Rich Result Test або Schema Markup Validator (цей більш детальний).
  • Для перевірки по всьому сайту використовуйте Ahrefs Site Audit (безкоштовно з обліковим записом Ahrefs Webmaster Tools). Він перевіряє з урахуванням Google та schema.org і показує, що саме потрібно виправити. Наприклад, в цьому рецепті відсутня властивість «калорії»:

Використовуйте мікророзмітку Schema для показу розширених результатів

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
30.01.2024
SEO
12 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все