+38(067)653-72-39
Google Core Update

January 2020 Core Update: які сайти виграли, а хто залишився серед аутсайдерів?

Тетяна Жевега
Head of SEO в Sprava Agency
04.02.2020
SEO
5 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Не минуло й місяця після оновлення пошукового алгоритму Google — першого у 2020 році, а ми вже готові ділитися першими спостереженнями, результатами та висновками.

З чого все почалося

13.01 стартував апдейт, і вже до 16 січня Google заявив про завершення основних робіт з запуску оновлення пошукового алгоритму, що називається January 2020 Core Update.

В офіційному Twitter Google повідомили: поради про те, як поводитися і що робити на сайтах, залишаються такими ж, як і було описано в статті Danny Sullivan у серпні 2019 року.

Детальніше саме цю статтю ми розбирали в нашому блозі.

Апдейту основного алгоритму передували оновлення двох важливих документів пошукової системи, а саме:

Які результати оновлення алгоритму?

Відкривши дані аналітики одного з великих e-commerce проєктів уже в перші дні впровадження оновлення, ми помітили суттєве зростання позицій та трафіку:

Одним проєктом наші успіхи не обмежились. Так, на сайтах наших замовників ми помітили покращення в таких нішах:

  • медицина — цю сферу апдейт торкнувся найбільше. Оновлення позитивно вплинули на показники відвідуваності сайтів великих медичних центрів, стоматологій та окремих лікарів. Приріст до органічного трафіку становить 40–60%;
  • e-commerce (у нашому випадку це агротематика);
  • юриспруденція;
  • служба таксі;
  • туристична тематика.

Як бачите, це напрями, що стосуються сфери життя людей у контексті YMYL (Your Money or Your Life).

Мовою цифр вплив апдейту основного алгоритму Google на добовий трафік у будній день виглядає так:

  • до оновлення — 280–320 відвідувачів;
  • після — 640–680 користувачів.

Результат — +116% до органічного трафіку.

Показники зростання органічного трафіку на сайт медичного центру в невеликому обласному центрі України

Не обійшлося і без негативного досвіду. Так, серед постраждалих (тих, у кого позиції та трафік пішли в мінус), ми виділили представників двох напрямків:

  • медицина;
  • туризм.

Хоч випадки й поодинокі, але вони дають нам повнішу картину факторів, що мали найбільше значення в цьому апдейті алгоритмів.

Що ж вплинуло?

Отже, 3 фактори, що, на наш погляд, лежать в основі січневого оновлення алгоритму Google:

  • Мобільна версія сайту. І тут варто відзначити, що йдеться не лише про наявність адаптивної версії: також важлива її зручність, якість (зокрема, фотографій), відповідність контенту на ПК та мобайл.
  • Якість контенту. Експертиза та відповідність вимогам YMYL. Важливо повністю задовольняти інтент користувачів за запитами, за якими проєкт просувається.
  • Поведінковий досвід. Або, іншими словами, ПФ. І тут мова про наш улюблений usability, брендовий трафік і, звичайно ж, про показник задоволеності конкретним сайтом (як візуально, так і контентом).

І попри те, що список маленький, обсяг робіт насправді величезний та постійний. А щоб і вас результати апдейтів тішили, як нас і наших замовників, рекомендуємо працювати на випередження, і вже зараз зайнятися своїм сайтом!

Тетяна Жевега
Head of SEO в Sprava Agency
04.02.2020
SEO
5 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все