Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
January 2020 Core Update: які сайти виграли, а хто залишився серед аутсайдерів?
Не минуло й місяця після оновлення пошукового алгоритму Google — першого у 2020 році, а ми вже готові ділитися першими спостереженнями, результатами та висновками.
З чого все почалося
13.01 стартував апдейт, і вже до 16 січня Google заявив про завершення основних робіт з запуску оновлення пошукового алгоритму, що називається January 2020 Core Update.
В офіційному Twitter Google повідомили: поради про те, як поводитися і що робити на сайтах, залишаються такими ж, як і було описано в статті Danny Sullivan у серпні 2019 року.
Детальніше саме цю статтю ми розбирали в нашому блозі.
Апдейту основного алгоритму передували оновлення двох важливих документів пошукової системи, а саме:
- 5 грудня 2019 року Google оновив Посібник для асесорів;
- 12 грудня 2019 року були внесені значні зміни до документації з mobile-first індексації.
Які результати оновлення алгоритму?
Відкривши дані аналітики одного з великих e-commerce проєктів уже в перші дні впровадження оновлення, ми помітили суттєве зростання позицій та трафіку:
Одним проєктом наші успіхи не обмежились. Так, на сайтах наших замовників ми помітили покращення в таких нішах:
- медицина — цю сферу апдейт торкнувся найбільше. Оновлення позитивно вплинули на показники відвідуваності сайтів великих медичних центрів, стоматологій та окремих лікарів. Приріст до органічного трафіку становить 40–60%;
- e-commerce (у нашому випадку це агротематика);
- юриспруденція;
- служба таксі;
- туристична тематика.
Як бачите, це напрями, що стосуються сфери життя людей у контексті YMYL (Your Money or Your Life).
Мовою цифр вплив апдейту основного алгоритму Google на добовий трафік у будній день виглядає так:
- до оновлення — 280–320 відвідувачів;
- після — 640–680 користувачів.
Результат — +116% до органічного трафіку.
Показники зростання органічного трафіку на сайт медичного центру в невеликому обласному центрі України
Не обійшлося і без негативного досвіду. Так, серед постраждалих (тих, у кого позиції та трафік пішли в мінус), ми виділили представників двох напрямків:
- медицина;
- туризм.
Хоч випадки й поодинокі, але вони дають нам повнішу картину факторів, що мали найбільше значення в цьому апдейті алгоритмів.
Що ж вплинуло?
Отже, 3 фактори, що, на наш погляд, лежать в основі січневого оновлення алгоритму Google:
- Мобільна версія сайту. І тут варто відзначити, що йдеться не лише про наявність адаптивної версії: також важлива її зручність, якість (зокрема, фотографій), відповідність контенту на ПК та мобайл.
- Якість контенту. Експертиза та відповідність вимогам YMYL. Важливо повністю задовольняти інтент користувачів за запитами, за якими проєкт просувається.
- Поведінковий досвід. Або, іншими словами, ПФ. І тут мова про наш улюблений usability, брендовий трафік і, звичайно ж, про показник задоволеності конкретним сайтом (як візуально, так і контентом).
І попри те, що список маленький, обсяг робіт насправді величезний та постійний. А щоб і вас результати апдейтів тішили, як нас і наших замовників, рекомендуємо працювати на випередження, і вже зараз зайнятися своїм сайтом!
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)