Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Як вибрати CMS для сайту
Створення сайту, що буде дієвим інструментом для залучення користувачів і продажів, — непросте завдання, що потребує часу та ретельного маркетингового аналізу. Перед початком робіт власник бізнесу має відповісти на сотні питань, визначитися з типом ресурсу, дизайном і функціями майданчика. Важливе рішення, від якого залежить зручність адміністрування, розвиток вебпроєкту і просування сторінок — вибір CMS.
Програмне забезпечення може бути платним або безоплатним, готовим чи самописним. Яку CMS вибрати, що стане ідеальним рішенням для корпоративного ресурсу, сайту-візитки, інтернет-магазину чи інформаційного порталу? У цій статті поговоримо про типи систем керування контентом, а також розповімо про можливості та переваги движка, розробленого Sprava Agency.
Що таке CMS для сайту і для чого потрібна
CMS (Content Manager System) — це набір файлів і скриптів, що дозволяють керувати вмістом ресурсу. Сама система умовно складається з двох компонентів:
- елементів візуалізації — шаблонів;
- бази, де зберігається контент.
Функції платформи адаптовані для людей, що не мають навичок програмування. Пошук, додавання, видалення і редагування контенту відбуваються в адмінпанелі.
Користувач, що має доступ до системи керування, може вибрати варіант структури сторінки та дизайн, орієнтуючись на готові шаблони. Додаткові функції стають доступними після підключення надбудов — модулів, плагінів і розширень.
За допомогою адмінпанелі контент-менеджер може:
- додавати та змінювати вміст посадкових і каталогу;
- публікувати статті в блозі;
- змінювати дизайн і структурні елементи сторінок.
SEO-фахівці за допомогою CMS налаштовують технічні параметри, необхідні для просування в Google, наприклад, прописують метатеги, закривають деякі сторінки від індексації, змінюють URL. Використовуючи готові скрипти, веброзробники додають нові функції на сайт і заощаджують час на написанні коду з нуля.
Як вибрати CMS в 2024? Популярні типи CMS
Залежно від способу програмної реалізації системи управління вебсайтами поділяються на:
- коробкові. Повністю готові рішення з закритим кодом дозволяють запустити ресурс максимально швидко, проте мають обмежені функції та закриті права на редагування. Зазвичай це платні продукти, що використовуються великими компаніями. Як приклад наведемо Shopify для e-commerce;
- Open Source — системи з відкритим вихідним кодом. У цю категорію входять найпопулярніші двигуни: WordPress, Joomla!, MODx, OpenCart, Drupal і Magento. Такі рішення зазвичай безоплатні, у деяких випадках клієнти платять за окремі модулі та плагіни, а також техпідтримку. Системи з відкритим кодом підходять для SEO-просування, оскільки розроблені з урахуванням вимог до оптимізації. Сайти, створені на їхній основі, непогано індексуються і ранжуються. Щоправда, для отримання бажаних результатів знадобляться час, знання і фінансові вкладення;
- самописні. Такі CMS розробляються індивідуально для кожного проєкту. Вони створюються згідно з маркетинговими нюансами роботи компанії та «заточені» під конкретні завдання. Адмінпанель не містить непотрібних елементів і не перевантажує ресурс. Кастомні рішення вигідні бізнесу, але вимагають фінансових вкладень. Вибираючи сайт на самописному движку, слід домовитися про подальшу техпідтримку з розробником. Новому підрядникові знадобиться час, щоб розібратися в коді, написаному раніше;
- фреймворки. Це проміжний варіант між написанням коду з нуля і використанням готової CMS. Програмний каркас для створення сайтів і мобільних застосунків складається з набору файлів, необхідних для реалізації певних функцій. Графічної оболонки зазвичай немає. Інструмент використовується для розроблення великих і складних проєктів та дозволяє реалізувати різноманітні завдання. До списку найпопулярніших фреймворків входять Django, Laravel, Ruby on Rails і Simfony.
Крім того, CMS для сайтів можуть бути універсальними (WordPress, Joomla, Drupal) і призначеними для конкретних завдань. Наприклад, OpenCart і Shopify розраховані виключно на інтернет-магазини.
Яку CMS вибрати та на що слід звернути увагу
Вибираючи двигун для сайту, слід враховувати:
- завдання проєкту і функціональні вимоги;
- зручність керування контентом;
- необхідність масштабування;
- можливість адаптації під мобільні пристрої;
- наявність модулів для SEO;
- рівень захисту;
- розмір оплати за продукт, складність, терміни та вартість «підгонки» CMS під потреби ресурсу;
- наявність і ціну техпідтримки.
CMS для сайту від Sprava Agency: переваги та можливості
Під час створення вебресурсів наші фахівці використовують CMS власного розроблення, що повністю «заточена» під вимоги та алгоритми Google.
Головний плюс індивідуально розробленого движка — абсолютна гнучкість, можливість додавати необхідні функції та модулі відповідно до завдань сайту. Замовникам, що обирають цей варіант, не доведеться займатися налаштуваннями, ризикуючи щось зіпсувати. Ресурси, створені без використання шаблонів, мають більше шансів «зачепити» аудиторію та викликати довіру. А це означає, що ваші бізнес-цілі досягатимуться швидше.
CMS для сайту від Sprava Agency:
- має адмінпанель з доступним і зрозумілим інтерфейсом. Звичайний користувач без навичок програміста без проблем впорається зі створенням нових сторінок і розділів, додаванням текстів та фото;
- підготовлений для SEO просування і містить усі необхідні для оптимізації модулі;
- гарантує захист сайту від шкідливих атак і злому, а також безпеку даних користувачів;
- налаштовується під наявні потреби проєкту і дозволяє швидко реалізувати нові завдання.
Панель керування містить лише потрібні елементи. Якщо ви не маєте можливості вкласти в проєкт відразу велику суму, ви можете масштабувати його поступово, розширюючи структуру і функції. Ваш сайт може зростати одночасно з розвитком бізнесу.
Функціональні можливості CMS для сайту від Sprava
Розроблена нашим агентством CMS дозволяє:
- створити розгалужену структуру майданчика з упорядкованою ієрархією (категорії, розділи, підрозділи, інформаційні сторінки та посадкові для товарів чи послуг);
- налаштовувати типові шаблони різних видів сторінок;
- легко генерувати ЛЗУ;
- створювати пагінацію — прогортання сторінок у розділі;
- налаштовувати мовні версії;
- публікувати та видаляти контент;
- наповнювати сайт текстами, створювати та редагувати блоки;
- виводити прев'ю одних сторінок на інші (наприклад, зі схожими товарами чи статтями на задану тему);
- визначати порядок видачі прев'ю чи посилань і змінювати його за необхідності;
- генерувати та редагувати таблиці;
- додавати фото, малюнки та інфографіки окремо та у вигляді слайдерів, створювати галереї з можливістю редагування зображень;
- оптимізувати сайт для виведення в ТОП органічної видачі. Серед доступних опцій — поля й шаблони для title і description, додавання внутрішнього перелінкування, генерування sitemap.xml та сторінки sitemap, керування robots.txt, автоматичне формування мапи сайту під час додавання чи видалення структурних елементів;
- створювати фільтри для категорій та товарів, забезпечувати можливість пошуку сторінок за словами.
CMS містить модулі FAQ, відгуків, кошику — для інтернет-магазину, бронювання — для готелю.
CMS для сайту від Sprava Agency: додаткові функції
За додатковим запитом під час розроблення проєкту ми:
- додаємо форми зворотного зв'язку і замовлення з різною кількістю полів;
- під’єднуємо до форм календар (для бронювання) і сервіси онлайн-оплати;
- активуємо опцію завантаження товарів на сайт із файлу різних форматів — Excel, CSV тощо;
- надаємо можливість додавати відео та віджети соцмереж;
- створюємо, налаштовуємо та забезпечуємо підтримку функцій особистого кабінету користувача.
CMS для сайту, розроблений Sprava Agency, дозволяє успішно реалізовувати проєкти для e-commerce, готельного бізнесу, компаній, що надають медичні, юридичні, консалтингові та інші види послуг.
Як вибрати cms для інтернет магазину завжди підкаже Sprava Agency
CMS потрібна практично всім сайтам, за винятком лендінгів і статичних сайтів-візиток, що розроблені на конструкторі. Якщо ви плануєте додавати, видаляти та редагувати контент, розширювати структуру і функції, займатися просуванням у пошуку, вам необхідний повноцінний ресурс на движку. Втім, у деяких випадках односторінники також створюються на базі CMS.
Якщо ви плануєте створити сайт, що ефективно вирішуватиме завдання вашого бізнесу, «сподобається» пошуковику та потенційним клієнтам і мотивуватиме їх на вчинення цільової дії, звертайтеся до Sprava Agency. Ми підберемо оптимальне рішення для будь-якого напряму комерційної діяльності. Щоб обговорити ваш проєкт, зателефонуйте менеджерові агентства або зв'яжіться з ним у месенджері.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)