Час на читання: 6 хв.
Цей кейс добре демонструє, як розширення географії у просуванні допомагає масштабувати ваш бізнес. А ще – як ПРАВИЛЬНО розподіляти кошти на сайт, щоб вони працювали на вас И чому варто серйозно подумати, перш ніж робити сайт на WP.
ЗМІСТ СТАТТІ:
Про замовника
Проект прийшов на просування у 2016 році. Це сайт лікаря, що працює в державній клініці – є завідувачем обласного відділення травматології Миколаєва, і проводить складні операції по ендопротезуванню тазостегнових та колінних суглобів, особливо у людей похилого віку.
На початку робіт сайт був на домені alekseev.mk.ua (далі розповімо, чому це важливо).
Основні пріоритети замовника – просування особистого бренду, пріоритет на найближчий час - ТОП по Одеській області, і в цілому високі позиції в ТОПі по Україні.
CMS сайту: WordPress
Мова просування: російська
Регіон просування: на початку 2016 – Миколаївська область
Семантичне ядро: 27 запитів
Основні пошукові запити: усі запити зі словом “эндопротезирование”.
З чого почали роботи з сайтом
Оскільки наша мета – розширити географію показів та охопити аудиторію з різних регіонів України, було важливо:
- переглянути ядро, оновити неактуальні запити і додати нові;
- змінити ім'я та доменну зону сайту на всеукраїнські, а не виключно Миколаївські. Це надасть переваги у пошукових системах.
Так, ще у 2016 році сайт змінив основну адресу з alekseev.mk.ua на artrohelp.com.ua. Але й зі старою ми не прощались – обидва домени "склеєні". Це робиться з двох причин: і щоб сайт був доступний за старою адресою, і щоб не втратити вже наявні позиції, які сайт вже встиг зайняти у пошукових системах.
За півроку робіт
И вже влітку 2016 відвідуваність зросла на 46%. Особливо помітні зміни у співвідношеннях джерел переходів:
8 січня – 18 лютого 2016 | 18 червня – 18 липня 2016 | |
Усі джерела трафіку +46% | 340 | 497 |
Візити з пошукових систем +1166% | 18 | 228 |
Реклама -93% | 150 | 10 |
Прямі переходи (за адресою сайта) +61% | 123 | 199 |
По лінках з інших сайтів +200% | 15 | 45 |
Як бачите, до просування основним джерелом трафіку була реклама – 44%, 36% складали прямі переходи й лише 5% – візити з пошукових систем! Це та сама “органіка” – умовно-безкоштовний (так, саме “умовно”, якщо припустити, що власник сайту – не професійний SEO-шнік і тому час фахівця все ж таки треба буде оплатити) і при цьому один з самих “цільових” джерел трафіка!
Далі поширюємо ядро до 87 запитів для просування на Херсон та Одесу… Найбільше замовника цікавила Одеса. Ну й багато чого встигли ще…
Доречі, про те, що таке usability та як використати його з максимальним профітом для вашого сайту, ми писали тут.
Тож отримали такі результати за чотири наступні роки
Результати з початку 2016 до 2020:
Нам вдалося вивести сайт у ТОП по 81% цільових запитів по таким напрямкам: Миколаїв, Одеса, Херсон. Зараз працюємо над тим, щоб охопити всю Україну.
18 січня – 18 лютого 2016 | 18 січня – 18 лютого 2020 | |
Візити +496% | 340 | 2029 |
Джерела переходів:
|
18 |
1 879 |
Показник відмов -61% | 22,9% | 8,8% |
Хоча, варто відмітити: роботи по просуванню кілька разів зупинялись через проблеми у роботі сайту. І це та сама “больная и любимая грабля мозоль” для сайтів на WordPress:
Зверніть увагу! Завдяки систематичній роботі над сайтом нам вдалося не тільки у десятки разів збільшити кількість візитів з органіки (с 5 до 88%), а й заощадити значний бюджет, який власник витрачав на рекламу – тепер основна частина цільової аудиторії приходить через безкоштовні джерела – з пошукових систем, власне по імені сайту та за лінками на сторонніх сайтах!
ЛЄНАРА КОЗАКОВА – project-manager “SPRAVA”:
Не варто забувати, що WordPress – це Open Source (програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом, який, відповідно, доступний для перегляду, вивчення і зміни), а значить знайти "дірки" набагато простіше. Це й робить цю адмін-панель більш вразливою для злому, з чим ми неодноразово стикалися. Також велика кількість плагінів, не всі з яких виявляються безпечними. Але навіть не це – основна проблема. Ці плагіни створюють велике навантаження на сервер, тому швидкість завантаження сайту, який "напханий" плагінами, залишає бажати кращого.
Велике навантаження на сервер і повільна швидкість завантаження впливають не тільки на скарги з боку хостинг-провайдера, але й на ваш прибуток. Чому? Швидкість завантаження вже давно є одним з основних факторів ранжирування у пошукових системах. І якщо вона незадовільна, ви втрачаєте позиції, трафік і продажі.
Ще раз: справа не в тому, що Google не злюбив Wordpress… а в тому, як WP впливає на ваш сайт і його працездатність. Плагіни, зображення окремими посиланнями (=дублі або неякісні сторінки для пошукових систем), зломи, низька швидкість завантаження і відповіді сервера – ось що "не подобається" пошуковим системам і чому вони відправляють ваш сайт вглиб видачі. А зовсім не той факт, що у Google складні відносини з WordPress :)
Тож влітку 2020 ми почали розробку нового сайту для проекту. Зараз йдуть роботи з наповнення, відновлення позицій та освоєння нових SEO-горизонтів. Але це вже зовсім інший кейс...
Якщо вам потрібна допомога або консультація по вашому сайту, залиште заявку тут