Бажаєте використовувати інтернет для побудови продажів?
Вам пропонують контекстну рекламу? Радять SEO-просування?
Говорять, що треба переробити посадкові сторінки, збільшити швидкість сайту, встановити на сайт сертифікат безпеки?
Просять сформулювати УТП (торгову пропозицію), упровадити технічне завдання, написати тексти, орієнтуватися на мобайл?
А вам потрібні продажі, а не оце все?
Так, ваші підрядники все правильно говорять, але було б значно краще, якби процес був таким:
- зібрали вхідну інформацію — зрозуміли, що очікується на виході;
- здійснили аудит того, що є на час старту робіт;
- визначили, які інструменти інтернет-маркетингу найбільш ефективні у вашій ситуації, як скомбінувати SEO, контекст, аналітику, щоб досягнути вашої мети;
- склали стратегію впровадження-виправлення-поліпшення;
- затвердили такий план із вами;
- відзвітували не лише про позиції, трафік, охоплення, але й про обсяг продажу.